6 způsobů, jak si nastavit brusle podle sebe

10. 8. 2018 | Lucka Malinova

1. X-Slot Systempadanie do strán

Přizpůsob si svůj rám pomocí X-Slot systému-personalizovanému systému pro přizpůsobení rámu.

Pokud padáš dovnitř:

posuň přední a patovou část rámu více dovnitř

Pokud padáš ven:

posuň přední a patovou část rámu směrem k vnější části bruslí

2. Stride Control

Pokud stále nemáš správný balanc: Měl by si použít Stride Control, malou vložku, která se vsune mezi botu a rám. Ve videu můžeš vidět, jakým způsobem ti umí pomoci

Pokud padáš dovnitř: umísti hrubší část vložky směrem ven

Pokud padáš ven: umísti hrubší část vložky směrem dovnitř

krivé nohy

3. Vložky

Na každé nové brusle třeba jít pomalu!

Jděte na to postupně, „krok po kroku“ 🙂 Nebruslite příliš dlouho hned napoprvé.

Ujistěte se, že uvnitř brusle není žádný pohyb, který by mohl způsobit tření nebo otlaky. Vyzkoušejte speciální bruslařské ponožky, které ti pomohou předejít puchýřům nebo si opáskuj nohy na místech, kde by tě mohli brusle otisknout.

Máš ploché nohy nebo spadlou klenbu, tak že tvé nohy padají dovnitř?

vložky do korčúľ

 

Na to, aby tvé nohy stáli rovně, přidej arch support (1) nebo ¾ vložky s podporou klenby (2). Pokud máš v brusli mnoho místa, můžeš také přidat celou vložku s podporou klenby (3).

Cítiš tlak na kotnících?

Můžeš zkusit zvednout svou patu pomocí shock absorber (4) nebo ¾ vložky (2), která zvedne tvé kotníky výše, čímž se dostanou mimo zóny, ve které bývá největší tlak.

4. Vázání bruslí

Jak vázat brusle?

Zavaž si je na pevno, když chceš mít nad svými bruslemi úplnou kontrolu.

Zavaž si je volněji, pokud toužíš více po komfortu.

Pokud od bruslí očekáváš větší oporu, navlékni tkaničky až do vrchních dírek a zatáhni. Díky tomu dosáhneš menší flexibilitu a větší oporu.

Také můžeš použít zvlášť dvě tkaničky- jednou zatáhneš spodní část boty a druhou vrchní část boty. Tímto způsobem si můžeš zvlášť přizpůsobovat každou část boty podle tvých potřeb.

Utahovat zapínání více či méně?

Klipsnu můžeš nechat volněji zataženou, pokud se chceš víc ohnout dopředu, čímž budeš trénovat tvou stabilitu a zpevňovat šlachy a svaly. Zatáhni klipsnu pevněji, pokud chceš větší oporu a lepší výkon. Napevno zatažená vrchní klipsna vytváří větší tlak na skořápku boty a na kotníky.

5. Footiesfooties

Máš v brusli příliš mnoho místa?

Pokud máš moc tenké chodidla nebo právě naopak, míváš z bruslí otlaky, řešením mohou být Footies.

Jsou dostupné různé výšky a tloušťky a také různé konstrukce, jako například s extra výplní na kotnících.

6. Tepelné modelování vnitřní boty

Pokud jsou tvé brusle tepelně modelovateľné, tak si je můžeš i takovýmto způsobem přizpůsobit tvé noze. Více o tepelném modelování vnitřní boty se dozvíš v dalším článku.

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *